15 Aralık 2007 Cumartesi

Asi Kamera Arkası Görüntüleri

Dizi Çekimi Videosu

14 yorum:

Adsız dedi ki...

slm ben eda.asi dizisini çok beğeniyorum.ve her zaman devam etmesini isterim başarılar. benim favorilerim ASİ ve DEMİR.

Adsız dedi ki...

Slm asi sevenleri ben funda. Tuğba BÜYÜKÜSTÜNÜ çok beğeniyorum.tabiki demiride.BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM BY

Adsız dedi ki...

ASİ HEP DEVAM ETSİN.K.İ.B

Adsız dedi ki...

ASİ VE EDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Adsız dedi ki...

bu dizi mükemmel ama artık asi demiri süründürmesin ve ali yede bır güzel gelsin onun gülüşün e hayranım

Adsız dedi ki...

ben şeyma tuba büyüküstün hayranıyım çok güzel ya aşırı beğeniyorum asi'nin istisnasız her bölümünü izledim çok başarılı bi dizi hiç bitmesin:):)lütfennn........

Adsız dedi ki...

asi dizisi mükemmel.asi ve esennnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

bence diziye renk katan;asi,demir ve aslan

Adsız dedi ki...

asi seni bana benzetiyorlar. tuba hakatendende büyüksün.inşallah birgün karşılaşırız.demire selam söyle. esennnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

slm ben irem
asi dizisinin ve asi nin hayranıyım ayrıca favorilerim asi,demir,kerim ve defne asi hiç bitmesin bizde böyle bi diziden mahrum kalmayalım

Adsız dedi ki...

asi dizisini çook amaooooooooook seviyorum dizideki oyuncuları çok seviyorum asya ve elif de yani ikiside çok tatlılar yani hepsini çokhemde çooooooooook seviyorum tıpkı bir gerçek aile keşke öyle olsaydı

Adsız dedi ki...

BEN ASİ DİZİSİNİ ÇOOK SEVİYORUM DİZİ GERÇEKTENDE AŞK ÜZERİNE KURULMUŞ HARİKA Bİ DİZİ TUBA BÜYÜKÜSTÜN VE MURAT YILDIRIM ÇOK GÜZEL OYNUYORLAR VE BİRBİRLERİNE ÇOK YAKIŞIYORLAR.UMARIM İKİSİDE HAYATLARNDA ÇOK GÜZEL YERLERE GELİRLER...<3

Adsız dedi ki...

slm bn çiğdem.asi dizisini hiçbir bölümünü kaçırmadan izliorm.gerçektende senelerdir ilk defa bir dizinin bu kadar tiryakisi oldum.bittiğine çok üzülüyorm keşke bitmese.ama her güzel şeyin bi sonu var..
TUBA ABLA SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM*MM

AYSELSEVDA dedi ki...

Meraba biz Asi fanlariyiz dizi muhtewem...Wimdi saytta final olacagini okuduk ve halen woktayiz olamaaaz bu kadar erken mi?biz peki Asi`siz ne yapacagiz...Tugba`yla Murat`i yeni dizide yine baw rol oyunculari gibi gormek istiyoruz bunu rica ediyoruz.Cok guzel bi dizi maaleSef bitiyor ozleyecegiz...Biz azeriyiz size Baku`den koccaman Selamlar opuyoruz