29 Şubat 2008 Cuma

Asi Dizisi Resimleri




















23 yorum:

Adsız dedi ki...

TUĞBA ABLA SANA BAYILIYORUM. GÜZELLİYİN MUHTEŞEM. TÜM DİZİLERİNİ SEVE SEVE İZLEDİM. ASİ DİZİSİNDE DAHA GÜZELSİN VE DAHA BAŞARILISIN. ASİ DİZİSİNE BAYILIYORUM MURAT YILDIRIMLA HARİKA BİR ÇİFT OLDUNUZ!!!! SİZİ SEVEN BİR HAYRANINIZ!

Adsız dedi ki...

TUĞBA ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM. ASİ KARAKTEİ SİZE ÇOK YAKIŞTI.TÜM RESİMLARİNİZDEN KENDİME BİR ALBÜM YAPTIM . SİZE BAYILIYORUM.!!!! İMZA SİZİ SEVEN BİR HAYRANINIZ!!!!

Adsız dedi ki...

TUĞB ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM.ASİ DİZİSİNE HARİKASIN AMA DEMİRE KARŞI ÇOK SERTSİN. TÜM DİZİLERİNİ SEVE SEVE BAYILA BAYIA İZLEDİM. İMZA AZERİ KIZI MENZER!! SİZİ ÇOK SEVEN HA YRANINIZ!!!!!!

Adsız dedi ki...

TUĞBA HANIM SİZİ ÇOK SEVİYORUM. ASİ DİZİSİNDE ÇOK GÜZELSİNİZ.

Adsız dedi ki...

TUĞBA SƏN COX KÖTÜSÜN

Adsız dedi ki...

TUBA ABLA BANA YANİ E-MAİL eliş1999@box.az resmini göndər

Adsız dedi ki...

film çok güzel artık demiri süründüme yazık ona ha bide annenin saç şekli hiç hoş değil lütfen değiştirsin.

Adsız dedi ki...

dizi çok güzel ama DEMİRE kaşı çok sertsin. bence de annenin saç şekli berbat. deyişdirseniz iyi olur. dedenin işlerine çok gülüyorum. babnı üzme!!. ASLAN neyin peşinde anlamadım.

Adsız dedi ki...

QONCANI SEVMİYORUM. CEYLAN İYİ BİR KIZ. ASİYE BAYLIYORUM!!. AMA DMİRE KARŞI AŞIRI SERT. BABASI İYİ BİRİ AMA GEÇMİŞİ ÇOK KÖTÜ.ANNENİN SAÇ ŞEKLİ HOŞ DEYİL. DEYİŞDİRİN . DEFNE VE KERİME YAZIK.ONLARI ÜZMEYİN.!

Adsız dedi ki...

tuğba abla sizi çok seviyor ve beyeniyorum.murat abiyede aşığım

Adsız dedi ki...

TUĞBA ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM. DİZİYE BAYILIYORUM. ÇİFLİYİNİZDEN ATILMANIZA ÜZÜLDÜM.

Adsız dedi ki...

ası abla senın en buyuk hayranınnnım benım adım cagla kuzenın gamzede sızı cok sevıyor cok guzelsınızz ne olur bıze cvp yazın lutfen

Adsız dedi ki...

SENİ SEVİYORUZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

tubayı seviyrum ama sevenlerin arasına girio.yani burçin ve muratın arasına.ama sonuçta bir dizi bu.zaten yakında yani 20 haziran burçin ve murat evlenio.buçinimi çooook seviyorum.tabiki tubayıda.....

Adsız dedi ki...

ben cansu.sinopta sana benzerlığimle tanınıyorum.gorenler elıyle gosterıyo aa aynı asiye benziyo dıyo tabı rahat bırakmıyolar:)ben senı cok sevıyor ve dızılerınıbegenerek ızlıyorum.basarılarının devamı dılegıyle....

Adsız dedi ki...

asi dizisi süper yaa ama birtürlü mutlu olamadılar ama olacaklar.birbirlerine çokkkkkkkk yakışıyorlar.tuba büyüküstün güzel
murat yıldırım yakışıklı
EN ÇOK SİZİ SEVİYOM
HAYRANINIZIMMMM..

Adsız dedi ki...

siz hepiniz delirmissiniz. ne saniyorsunuz tuba buyukustun'un bu siteye giriceini mi saniyorsunuz, yaniliyorsunuz yani......

Adsız dedi ki...

Resim değil '' Fotoğraf '' Seni gerizekalı.

Adsız dedi ki...

slm ya bos yazmayiniz size tugba cvp yazmaz bizlerde salak gibi cvbini bekliyoz

Adsız dedi ki...

TUB-ĞBA SANA TAM ANLAMIYLA BAYILIYORUM YÜZÜN ÇOK GÜZEL ASİ DİZİSİNE DE BAYILIYORUM AMA BENCE BÜTÜN KABAHAT DEMİRİN

Adsız dedi ki...

merhaba çocuklar ben tuba büyüküstün bi catolog için sitelerimi dolasırken yorum yzmak istedim evet aslında kolay kolay yorum yazmam ama bu sefer içimden geldi beni sevenlere cok tesekkür ederim ama ben yazdım die her ünlünün yorum yazmasını beklemeyin sizleri cok seviyorum asi dizisini izlediginiz için size minet borcluyum bizde set olarak sizleri cok seviyoruz yorumlarınızı bekliyoruz teşekkürler...

Adsız dedi ki...

inanmıorum yhaaa tuba büyüküstün bizimle konuştuu hala inanamıorum yani gercekten su anda yerimde duramıorumm allahım biri beni cimciklesin bunu rüüyamda görsem inanmazdım senii coooooooooooookkkkkk seviorum tuba ablaaaaa ve nolur bi daha bizimle konusmanı istiorummm

Adsız dedi ki...

Tuba abla asi dizisinin devamını istiyoruz.Ailece ASi dizisinin fanatiğiyiz seni ve demiri çok seviyoruz . asi dizisi gibi bir dizi daha istiyoruz.