9 Şubat 2008 Cumartesi

Tuba Büyüküstün Süper Resimler

14 yorum:

Adsız dedi ki...

cok guzel bırı bunu demem yetmez bıle...

şeyda dedi ki...

tuba abla cok guzelsin. masal perisi gibi. ben seni çok seviyorum. canım ablam. msn me senin fotoların var. inan bana abla. aside çok güzel. cansel abimle mutluluklar. cok guzelsin. naza degmesin.

Adsız dedi ki...

farkında olmadan canımı yakıyosun...!!! :)

Adsız dedi ki...

İnanılmaz bir duygu ile seviyorum seni ama neyazıkki bir defa bile görmek nasip olmayacak keşke imza gününü yakalayabilsem keşke benide sen tanısan ben sana aşığım sen benim için ulaşması dokunması güç birisin ne olurdu bir gün seni görebilseydim bitanesi BAHRİYELİ

Adsız dedi ki...

ben böyle bir güzellik ve zerafet görmedim görememde o kadar içten ve samimisinki böyle bir şey olamaz diyorum ben sizin ağır hayranlarınızdanım dizilerini izliyor ve izlemişimdir de BRAWO VALLA görüldüğü gibi sizi kelimelere ve cümlelere sığdıramıyorum.insallah dünya gözüyle görmek nasip olur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

abla ben havin seni çooooooooooooooooooook beyeniyorum

Adsız dedi ki...

tuba abla çokk güzelsin seni seviyorumm . haat sevdiğim çocuktan bile (ama onu daha çok seviyorum)barbie bebek gibisin

Adsız dedi ki...

çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk şahane bir dizi demir asi ve ali üçlüsünü diziden çıkarmayın ayrıca tuba büy. çokkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum bir gün onunla tanışmak isterim,

Adsız dedi ki...

tubam canım seni çok ama çok seviyorum sen senı sevenleri tanımıyorsun belkı bu yorumları okumuyorsun ama bu yorumları yazanlar senı okadar çook seviyorlar kı kımkse bunu anlayamaz bu benım için daha da gecerlı ben dunyada kimseyi sevmedıgım kadar senı sevıyorum lutfen senın için yazdıklarımızı oku SENİ SEVEN HATİCE bu benım msn adresım lutfen ekle :asi_hatice_demir@windowslive.com

Adsız dedi ki...

tuba buyuksuntun cok guzelsın ama uzun saclı halın daha bı guzel bence o saclar hıc kesılmeısn

Adsız dedi ki...

ama yınede her halınle guzelsın

Adsız dedi ki...

TANRIMMMMMMMMMM

mjora dedi ki...

ya arkadaşlar beğenmeyin benim asi güzelimi lütfen....onu kimseyle paylaşamam , zaten vitrine koymayı düşünüyorum o benim tubammmm....

Adsız dedi ki...

dünyaya böyle bi güzellik gelmez.ama sairin dedigi gibi...
GÜZELLİGİN ON PARA ETMEZ BU BENDEKİ AŞK OLMASA..PARA OLAMAYINCA SEN ELLERİN OLURSUN.BİR KERE GÖRSEYDİM BAŞKA SEY İSTEMEZDİM..
GÖKSEL...