9 Şubat 2008 Cumartesi

Tuba Büyüküstün Diziden Resimleri

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL BİR KIZ.ÇOK BEĞENİYORUM..

Adsız dedi ki...

senin gibi biriyle evlenmek isterdim..murat

Adsız dedi ki...

aşığım ben bu kadına kaç aydır ulaşmaya çalışıyorum ne sitesi ne adresi var.antakya'ya gitcem sırf 1 kez görebilmek için

Adsız dedi ki...

ben size bayılıyorum.çok güzelsiniz ve de çok tatlııı.sizin gibi olmayı çokk isterdimmm.

Adsız dedi ki...

Adıymana Gelmeni çok istiyorum çok özel birisin benim için umarım görüşürüz

Adsız dedi ki...

Seninle gerçekten görüşmek istiyorum bu benim hayalimdi senin için antakya'ya geldim yoktun kibirli değilsin sevecensin karakter yapımız aynı senin kalbine aşığım bunu bil maddiyat hiç önemli değil senin için geçen yıl ıhlamur altında oynadığında istambula Kanyon aış veriş merkezine geldim orda bulursun dediler göremedim senin bana ulaşmanı bekliyecem siteni yeni gördüm burdan mesaj gönderirsen sevinirim.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar süper bi kız ama filmde çok iğrenç giyiniyo!!!