9 Şubat 2008 Cumartesi

Tuba Büyüküstün reklam filmi Çıtır Kızlar

9 yorum:

Adsız dedi ki...

harika birisin seni cok seviyorum ve seni yakından görmek istiyom ayriyeten dizi tek kelimeyle harika

Adsız dedi ki...

bende katılıyorum. cok masum suratı var. ya ben seyda kırklar.

Adsız dedi ki...

ya bişey söleimmi asi yi daha doğrusu tuğba büyüküstünü beğenmeyenler kendini hiç beğenemezler çünkü onun kadar güzel bi kız yok dünyada çok ama çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel ya ne güzel suratı var ya işşallah bende büyüyünce onabenzerim

Adsız dedi ki...

ya ben omrumde boyle guzel bi kiz gormedim. onun hastasiyim. onu bi kere yakindan gormek icin neler vermezdim. asi dizisinde de cok guzel oynuyo,rolunu de cok begeniyorum.. tugba seni coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

hakikaten yok böyle bir güzellik seninle tanışmak çok isterdim.seni çok beğeniyorum.sevgiler sunarım.

Adsız dedi ki...

ya güzelli görecelidir ama göz var nizam var ya güzel degil bir dünya harikası o bence 8. harikada odur
onu cok seviyorum devrim

Adsız dedi ki...

bılmıyorum kişiliği nasıl biri ama duruşu ve görünüşü ile beni çok etkiledi en büyük hayranlarındanım demiyorum sadece onu çok seviyorumm

Adsız dedi ki...

inş. senin gibi güzel biri ile ewlenirim bu sen olursan tam olur :D gözlerin çooook güzel canım

Adsız dedi ki...

herkes bana güzel oldugumu söylüyor o zaman sen güzel değil bambaşka bir şeysin bunu anlatmaya değil güzel türkçemiz dünyada ki hiç bir dil yetmez sen bi mucizesin o kadar muhteşemsinki periler yanında sönük kalır umarım kişiliginde sen kadar muhteşemdir... bu güzellige hayranımmmm ARZU