3 Temmuz 2008 Perşembe

Tuba Büyüküstün Yeni Resimler | Bikinili |

40 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

seninle yatmak isterdim gülüm

Adsız dedi ki...

tubacım ben seni çok seviyorum umarım bodrumda tatilyapıyorsundur ve şimdide ordasındır inşallah senin için bodrumu gelcem inşallah seni görürsem sana direkmen sarılacam lütfen sana direkmen sarılırken sende bana sarıl ve anlayış göster ben seni çok çok çok çok seviyorum leyla

Adsız dedi ki...

lannn o salaklar kendini ne zannediyolar.o sapık sapık laf eden ..... ler.sizin topunuzun.........lann o dünya güzeline nasıl öyle bi şey dersininiz lan.ayrıca niye yayınlıyosunuz arkadaşım ya bunları.adamın sinirlerini hoplatıyosunuz. ayıp ya sizin yaptığınız da yayınlamayın böyle yazıları.

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum seni sikeyim

Adsız dedi ki...

tuba bu ne güzellik yemin ediyorum ki bülent inal ın yerinde olmak için ömrümden ömür verirdim aşığım sana emin ol koray

Adsız dedi ki...

TUĞBA BÜYÜKÜSTÜN ÇOK BAŞARILI BİR OYUNCU.FİLMİNİ BEĞENEREK
İZLİYORUZ.

Adsız dedi ki...

çok güzel kadınlar gördüm ama senin güzelliğin çok başka dilerim allahtan kaderinde güzel olsun o güzel gözlerin hep gülsün seni seviyorummmmm hayatta başarıların artarak devam etsin allah doğru yoldan ayırmasın

Adsız dedi ki...

bunun götünü ayırıp cığırta cığırta bi sikerim varya dağı taşı inletirim bu karıylar iri yarrağamı götüne sokunca cayır cayır öter

Adsız dedi ki...

lan serefsizler sizin de ananız bacınız var ne adi insanlar sınızzz yaaa sizin gibi bi milletimiz oldugu için utanıyorum serefsizlerrrrrrrrrrr bu sitede sapıklık yapanların hepsi adiiii

Adsız dedi ki...

bayan.tuuuuuuuubaaaaaaaaa senin için dizilerini izliyom ya bi kere için herşeyemi verebilirim :) seni seviyorum çoooook güzelsin

Adsız dedi ki...

senin gözlerinin içinde bir dünya var bakınca doyulmaz bişe aq. belkide güzelliğin gözlerinden geliyo ama her neysee çok güzelsin senile olduğıumu düşünce kendimi kaybediyorum offf sengilim görse beni şişler bir ona bu lafları demedim :D

Adsız dedi ki...

ULAN İBNELER!TOPUNUZUN DEĞERİ, TUBA'NIN TIRNAĞI KADAR ETMEZ.BİKİNİLİ FOTOĞRAFLARI ÇEKENİN DE SÜLALESİNİ SİKEYİM.ANASININ GÖT DELİĞİNE FİL YARAĞI GİRSİN.ELİMDE OLSA, ÇÜKÜNÜZÜ KOPARIP SİZE YEDİRİRDİM.BÖYLE HANIMEFENDİ BİR KIZA DİL UZATANIN DİLİNİ SİKERİM.

Adsız dedi ki...

slm ben metın tuba buyukustunu ıhlamurlar altında dızısı ıle tanıdım ogun bugundur hep takıp ederım..cok begendıgım bır bayandır
her erkegın hayalını susleyecek bır bayan nıtelıgınde zaten onun o dogal halı herkese yeter... ben gercekten cok begenıyorum ve cok sevıyorum...eger benımle tanısmak ısterse...aska_inat_zamanlar@hotmail.commsn adresım.opuyorum senı tuba

Adsız dedi ki...

tuba hanım ınanın kı suan askerım her aksam sızden konu acıyoreum arkadaslarıma onlar bıktı ama ben bıkmadım okuyorsan bunları ne olur cvp yaz ben sana tapıyorum ve sana asık oldum...bunu yanlıs anlama arkadas anlamında soyluyorum.adım metın sızı gormek ıstıyorum..56 gun sonra teskere alıyorum..kesınlıkle numaranızı bulacam.bana yardımcı olun opuyorum.lutfen...

Adsız dedi ki...

senınle bır gun sadece adım metın..lutfen.

Adsız dedi ki...

tubayı panten reklamında gordum ve cok begendim daha filmi var ama orda hosuma gitti kendisini cok seiyorum. AYRICA O KIZA TERBİYESİZCE LAF SOYLEYENLERİNDE AMINA KOYAYIM

Adsız dedi ki...

ben yenı evlendım ama sana agsıgım elımde deyıl cunku sen cok farklısın allahım neasıl guzellıkler yaratıyosun tugbacım allah nazardan saklasın cok guzelsın canım

Adsız dedi ki...

bu sitede kim tuba büyüküstüne küfür etmişse onun o insan şerefsizdirdir biriside aynı küfürü sizin ananıza ve bacınıza söylese ne cevap verirsiniz evet bende tubayı çok çok seviyorum ben tubanın yerinde olsam bu sitede yazılan küfürlerle yasal işlem başlatırım bir elazığlı vede gakkoş olarak tubanın arkasındayım onun saçının kılına zarar gelse oadamı harcarım

Adsız dedi ki...

lan salaklar ne kendinizi parçalayıp duruyonuz lan salaklar o kız burda yazanların hiç birine sümünü atmazlan geriler bir birinize küfür edip duruyonuz vay gerzekler vay ne diyim yurdum insanı işte hayal perest biraz akıllı olun lan gerzekler etrafınızdakilere bakın bırakında tubayı hıyarlar sizi çok komik yazılar var he neyse ssssstttteeettt

Adsız dedi ki...

slm tuba harikasın devam et hayatında başarılar dilerim çok güzelsin

Adsız dedi ki...

slm tuba harikasın devam et hayatında başarılar dilerim çok güzelsin

Adsız dedi ki...

tugba cok supersin hem guzelsin hemde cok guzel filimlerde oynuyorsun hastanim ben senin

Adsız dedi ki...

tugba ablacim cok guzelsinnnn beni sana benzetiyorlar buda bnim cok hosumaq gidiyo bende mankenlik yaptim ama maalesef simdiki erkek arkadasim yuzunden herseyi birakmak orunda kaldimmmm hayalim turkiye guzellik yarismasina katilmak 1.73 50 kg yesil gozlu esmer uzun siyah sacli bana yardimci olabilirmisinizz

Adsız dedi ki...

seni çok seviyoruz

Adsız dedi ki...

tuğba senin gözlerinin güzellliği nerden geliyor biliyormusun kalbinin içinden yüreyinin derinliklerinden geliyor okadar temiz yüreklisinki gözlerinin bir bakışında cenneti görebiliyorum inşallah namazda kılıyosundur unutmaki senin bu şöheretinde bu üç günlük dünyada bir sınav aeol..
lleburgazdan soner bahriyeli_8@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ayten tuba

Adsız dedi ki...

laaaaaaaaaaaaa oruspu tuba kasarı sana sesleniyorum . duymuyor musun? sana 5 harfli bişey sogmak istiyorummmmmmmmmm duy sesimi artık sanırım o bikini biraz dar sana daha genişini alyım

Adsız dedi ki...

selam, sizler cok abartiyorsunuz.
gorende tubadan baska guzel yok sanir.siz daha guzel gormediniz..... kizi fazla simartmayin, zaten seffaf odada nekadar simarik oldugunu gordum.......

Adsız dedi ki...

asi dizisi herhalde yakinda bitiyor.merak ediyom sonunu.

Adsız dedi ki...

tuba lutfen o cirkin dislerini yaptir. sen gulunce cok kotu oluyor. yada hic agzini acma.
kiz tuba sende bula bula aslanimi (asi dizisi) buldun asik olacak.
sen gercekten zevksizsin

Adsız dedi ki...

gerci bu artistler oyle....... kiminle dizi ceviriyorlarsa ona asik oluyorlar. her dizide bir sevgili buluyorlar...sonrada biz evlenecegiz diyorlar, arada bir ay gecmeden ayriliyorlar......

Adsız dedi ki...

tugbacım senı beyenerek ızlıyorum umarım hayatın hep guzel ve saglıklı gecsın.bol sanslar.asla degısme oldugun gıbı gorun .

Adsız dedi ki...

Tugba Sen benim ruhuma öylesine işledinki rüyalarımda seni görüyorum sabah kalktıgımda resmine bakıyorum seninle tanışmak için Dizi setine gelmek istedim ama görüşemem kaygısıyla onca yolu gelmek istemedim. Allahım seni korusun;

Adsız dedi ki...

Selam Tugba hanim, ben Azeibaycandan Elnur. Sizi cok ama cok beyenerek izliyorum. Bilin ki, burdada sizi seven insanlar cokdur. Sizi yakindan gormek isterdim. Birde burda iyrenc herifler, iyrenc kelimeler yaziyorlar,cok gunah, onlari Allaha tapsirmakdan basqa bir care yok.

orhansoner dedi ki...

yaa buraya yazı yazmaya bile utanıyorum.. ne iğrenç insanlar var.. Nasıl yayınlıyorsunuz böyle şeyleri. Seni çok beğeniyorum ama eğer karakter olarak da oynadığın rollerdeki gibi birisi isen çok yazık.. Çok güzelsin.. Ben sana bakmaya doyamıyorum dokunmaya kıyamam millet neler yazmış :(

Adsız dedi ki...

lan dümbelekler davul herifler kendi kendinize küfür edip duruyorsunuz o kız tırnagını bile vermez sizin için akıllı olun adam olun lan gerizekalılar öküz herifler tugbanın bokunu yiyin lan öküz oglu öküzler heyvan oğlu heyvanlar

Adsız dedi ki...

tugbacıgım senı o kadar cok sevoyorumkı anlatamam senı ası rolunde cok begendım cok guzelsın ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN K.İ.B
kimsenın senı üzmesıne izin verme

Adsız dedi ki...

TUGBA BEN SENI ÇOK BEGENIYORUM SENIN KADAR MASUM VE GUZEL BI KIZ GRMEDIM SENIN KADAR GUZEL OLMAYI ÇOK ISTERDIM HEP BOYLE KENDIN OL BENCE SENI SEVIYRUM SENIN EN BUYUK HAYRANIN IŞKIN