3 Temmuz 2008 Perşembe

Tuba Büyüküstün Yeni Resimler


















25 yorum:

Onur dedi ki...

Keşke ben onun statüsünde olsaydım ya da bülent inal’ın onu elimden kaçırmaz hemen evlenirdim.çünkü o kırılmayacak kadar mutlu olmaya layık bir hanımefendi.keşke onu bir kere görme fırsatım olsaydı.çünkü o çok güzel.türk sinemasında 2 kişi sevdim bir tuba biri de gülşen bubikoğlu…

Onur dedi ki...

Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...

Adsız dedi ki...

SANA DELİ GİBİ AŞIĞIM YANIYORUM SENİN İÇİN ASİMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...Seni seviyorum Tuba.Belki aradığın aşkı bulamamış olabilirsin.Ama inşallah bulursun.Çünkü çok güzel bir insamsın.insan senin duygularını nasıl anlamaz.Anlamaması için kör olması lazım.Sen duygusal ve inciltilmeyecek kadar değerli ve mutlu edilecek kadar değerlisin.Keşke diyorum bende seninle tanışma fırsatı yakalayabilseydim.Ve ayrıca senin statünden veya sana yakın olabilecek kademede olabilsem.Ama ne yazıkk ki sana olan hayranlığımı buradan yazıyorum.Belli mi olur belki karşılaşırız günün birinde.Ve seni bir kere bile olsa görme ve tanıma şansı yakalarım.Bunu inanki çok istiyorum.Ama yeni sezon "Asi" dizi çekimlerinde Hatay'a gelebilirim.Çünkü aramızdaki mesafe 120 km.Ben Adana'dayım.Bunu çok istiyorum...Esmer Asi Kız...

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum sana aşığım

Adsız dedi ki...

güzellik tanrıçası

Adsız dedi ki...

keşke böyle yakalanmamış olsaydın objektiflere. senin bi ayrıcalıgın ve de farkın vardı. hala da var. sade güzelliğin, sağlam karakterin ve başarılı oyunculuğunla görmeye devam etmeyi yeğelerim ...

Adsız dedi ki...

SEN DOGANIN BIZE VERDIGI EN GUZEL CICEKSIN

bjk_store19 dedi ki...

cok güzelsin benim Gözüm de Dünyanın En güzel bayansın ALLAH sahibine bağıslasın ALLAH IM kaza dan beladan korusun bu sefer verilmiş sadakan varmı kendine dikkat et....bayram

Adsız dedi ki...

öncelikle slm güzellige anlam katan insann yaaa senin için ne sölesem azdır hangi kelimeri kullansam kifayetsiz kalır onun için sana sadece sonzuz bi gzelligin oldugunu söylemek stiyorumm yyaaa cok masum bi güzelligin var.... buarada 5 temmuzdaaa senin olabilecegine inandıgım bütüm msn adreslerineeeee e_mail. attımm ya sSENİ COK AMA COK SEVİYORUMM her sabah resmine bakmadan yapamıyorumm seni cok seviyorum en kısa süredee hataya gelip ni görmek istiyorumm bu arada ben cagatay sana kendim hakkında söleye bilecegim tekseyy senin en büyük hayaranınımm scs bi daha msj atarımm kendine ici bakdünya üzerindekii en güzelll seyyyysinnn

Adsız dedi ki...

seni seviyoummmmmmmm...

Adsız dedi ki...

slm en basta isimsiz olarak msj attım ama onu tekrar yazacam seni cok seviyorummmmmmmm... seni hiç biseyle degiseemmmmm bidee ben asiyi izliyemiyorum cünki sni kıskanıyor kırızlere giriyorummm. demiri öldüresim geliyooo en kısa süredee hataya gelmeye celısıcam su anda senden 1200 km civarı uzaktayımmm ama aslenn adanalıyımm 1 sene yokummmmm ins seni görmek en kısa sürese banada nasip olurrr ya sana söyleecek laf bulmaıyorumm ... bu arada dogum günün dee senin oldugunu sandıgımm tam 143 adrese e mail attımm seni cok seviyorumm hayatımda SUdan daha degerlisinnnn hayatta tutundugum tekseyy senin o güzel gözlerin scs kendine cok cici bakkk sana bişe olursa dayanamam byby cvp yama gibi bi durumun ola bilirsee bekliyorumm tuba seni cok seviyorummm

Adsız dedi ki...

bu arada resimlerde cok tatlı cıkmıssın onuda söylemeden edemiycemm...

Adsız dedi ki...

cok komik olcak amaaaaa:d bi şe daha diyecemm cennet cok degerlidir ve içindekiii agacta cok degerlidirrr iste sende ismin gibi sen onun günyadaki halisinn ve heryden daha degerlisin

Adsız dedi ki...

NE DİYEBİLİRİM Kİ..
TANRIM, TUBA BÜYÜKÜSTÜN
HEM DE BİRİCİK.
ONU ÇOK SEVİYORUM.

Adsız dedi ki...

gerçekten çok duru ve saf bi güzelliğn var.neredeyse yüzünde hiç yakyaj yok.diğer oyunculara nazaran çok güzelsin.özellikle gözlerin.adeta konuşıyorlar.rolünün hakkını veriyorsun.iyki bülent inaldan ayrıldın.hiç yakışmıyordunuz.o daha varoştu.ama murat yıldırım sana çok yakışıyor.bi de cansel elçinle adın anılıyor.çok yakışırsınız.sarı bikini de manyak olmuş

tuuub dedi ki...

ewt çok güzel belkide kusursz.ama şurası bi kesin bu güzellk insanı mutsuz edebiliyor merak ediyorm nazara gelmiyo mu bazen şöyle diyom Allah bize bukadar güzellk verdi ama biz şükür etmiyoz.ve bazen diyorm insan bıkıyo sürekli birilerinin ilgisi ben çok sıkılıyorm ve bıkıyorm bu yazımı okuyanlar şimdi derler ki aman bu da kendini çok övdü ama öyle işte... neyse velhasıl mütiş para kırıyor maşllh ortak noktamz çok fazla tek farkımz sen esmer ben kumral tuba.sana bakınca içim huzurla ve mutlulukla doluyo bu güzelliğe ve bu şansına hayranım bazen keşke diyorm bende bukadar şans olsaydı dikkat et güzellk demiym çünkü güveniyorm herşeyime birinci sen ikinci ben öpt ALllahım inşhh hayrlı insanla beraber olmamızı sağlar hayatında bol şans ve mutluluk öpppppttt

Adsız dedi ki...

aslında fazla degil 40 yıl sonraki halini görmek isterdim tuba hanım güzelligine fazla aldanma...ve sana o güzlelligi veren ALLA'hı unutma sakın çünkü o güzelligi burda vermiştir allah sana ama sonsuzluk dünyasında bu halle devam edersen yazık olacak o güzelligine çünkü allah insanları hesaba çekerken güzellik farkına bakmıyor tuba hanım!!! bunu kafana iyi yerleştir senin bu çirkin fotoların yüzünden kaç bin kişi günaha girmiştir hiç düşündünmü bunu ve emin ol o insanların günahları dahi sana geçer...

Unknown dedi ki...

Selam ben Mustafa Tuba hanım sana saygı duyuyorum seni tanımak istiyorum fakat seni tanımaktan değil ulaşıpta farklı bulmaktan korkuyorum. Ya sen benim platonik hayallerimi süsleyen dizilerdeki Tubadan farklı isen düşünmek bile beni ürpertiyor.Ama inşallah bir gün bodruma geldiğinde seni tanımak isterim

Adsız dedi ki...

o kız okadar güzelki ona hayır demek mümkün degil ben onu okadar çok seviyorumki hiçbir bölümünü kaçırmadım onu görmek ve tanışmak için enkısa zamanda antakyaya gidecem inanın bu güzelik bu sadelik beni kendisine haytan bıraktı onunla tanışmak beni çokmutlu eder adanalı cenko

Adsız dedi ki...

TUĞBACIĞIM ÇOK SADE VE ÇOK GÜZELSİN HEP BÖYLE KAL SENİ ÇOK SEVİYORUM DİZİNİ BEĞENEREK İZLİYORUM ALLAHIM SENİ KORUSUN CİCİ KIZ

Adsız dedi ki...

ben ali antep. sizi ve oyunuzun yanında dizinizden dolayı tebrik eder bşarıların devamını dilerim. delice@hotmail.com

Adsız dedi ki...

sen çook güzelsin ... hayatımda gördüğüm engüzel insansın...insanın görünüşüne aldanma derler ama senin için dışına vurmuş. seni çook seviyorum. içimde sana karsı olan duygularımı bn bile anlayamıyorum. seni çooooooooooook ama çok seviyorum. yüregimde saklı kudretinde icabı bn seni seviyorum sen sevsende sevmesende bn seni seviyorum.senin gözlerin uçurum gibi dikine bakıo atının üstünde gururla oturuyosun. kustahlığı erdem gibi tasıyosun. bütün bunlara rağmen gülebiliosun bunun için seni çook ama çook seviyorum
seni sevmeye devam eden ölene kadar seven
ECEM NUR ÖZTÜRK

Adsız dedi ki...

BN TANIDIN MI SENİ SEVMEYE DEVAM EDEN ASİİİİİİ SEN ÇOOK GÜZELSİN ALLAHIM SEN KORU TUBAMIZI ALLAH KORUSUN BAŞINA Bİ ŞEY GELSE BAŞTA BN OLMAK ÜZRE BÜTÜN DÜNYAYI YIKARIM. BN BU SATIRLARI YAZARKEN AĞLIORUM.ÇÜNKÜ BN SENİ ÇOOOOOOK SEVİYORUM. SENİ SEVDİĞİMİ BİL GÖR VE ÖĞREN Bİ BAŞKASINI SENİN KADAR SEVEMEME BN .SENİ SONSUZA KADAR SEVEN .................ECEM NUR ÖZTÜRK 6-A SINIFI

Adsız dedi ki...

tuba okadar güzel gözlü kız gördüm ama hiçbirisinin gözlerinin içi seninki gibi parlamıyor senin gözlerinin güzelliyi nerden geliyor biliyormusun kalbinin derinliklerinden o tertemiz yüreyinden geliyor insallah namazda kılıyosundur unutmaki senin şöhretinde bu üçgünlük dünyada bir sınav scksvrm aeol... lüleburgazdan soner bahriyeli_8@hotmail.com